Nog een nachtje slapen.. - Reisverslag uit Lima, Peru van Niene Boeijen - WaarBenJij.nu Nog een nachtje slapen.. - Reisverslag uit Lima, Peru van Niene Boeijen - WaarBenJij.nu

Nog een nachtje slapen..

Door: Niene

Blijf op de hoogte en volg Niene

09 Februari 2012 | Peru, Lima

Nadat ik mijn afscheidstournee langs vrienden, familie en kennissen heb voltooid, nadat ik voor de laatste keer in 3 maanden pindakaas op mijn brood heb gegeten, nadat mijn tas al 3 dagen in de weg ligt bij mijn ouders; Is het moment al bijna aangebroken om te vertrekken!

Morgen middag om half 1 vertrekt mijn vliegtuig. Hopelijk gaat het dus niet meer sneeuwen, vriezen of stormen. Helaas voor de Elfstedentocht maar ik zou wel blij zijn als de vliegtuigen gewoon van de grond af gaan!

Dadelijk nog even de laatste dingetjes inpakken, een gezellig avondje met de familie vieren, voor de laatste keer schaatsen en ik zit morgen met 20 graden in Lima!

Volgende keer een bericht vanuit Peru!

Niene

  • 09 Februari 2012 - 21:38

    André:

    Hey meid, heel veel plezier daar en we gaan je volgen. Ben wel een beetje jaloers, de temperatuur ziet er beter uit als hier! ;-)

    Groetjes

  • 10 Februari 2012 - 08:43

    Dimphy:

    Nien,
    Geniet ervan, veel plezier en ook heel huids weer thuis komen. Maar voor nu, lekker bruin worden met dat mooie weer :)

    Greetz

  • 13 Februari 2012 - 10:23

    John En Sander:

    Hoi Niene,

    We hebben al vernomen dat je goed bent aangekomen. Fijn dat de reis goed is gegaan. Was het leuk de ICE trein? We hopen dat je het naar je zin hebt en dat je leuk bent verwelkomt. Succes met alles en lezen graag hoe het gaat met je. Groeten en Kus van Ome John en Sander

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Lima

Peru

Recente Reisverslagen:

22 April 2012

Het einde in zicht..

30 Maart 2012

Semana Santa

08 Maart 2012

Update!

02 Maart 2012

Stage poging nr 3

27 Februari 2012

Ayacucho
Niene

Actief sinds 26 Juni 2010
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 21704

Voorgaande reizen:

10 Februari 2012 - 04 Mei 2012

Peru

04 Oktober 2010 - 17 Oktober 2010

Tunex

04 Juli 2010 - 18 Juli 2010

Aix-en-Provence

Landen bezocht: