Stage poging nr 3 - Reisverslag uit Ayacucho, Peru van Niene Boeijen - WaarBenJij.nu Stage poging nr 3 - Reisverslag uit Ayacucho, Peru van Niene Boeijen - WaarBenJij.nu

Stage poging nr 3

Door: Niene

Blijf op de hoogte en volg Niene

02 Maart 2012 | Peru, Ayacucho

Deze week heb ik geprobeerd mijn stage te beginnen. 'Geprobeerd' .. Tot nu toe ben ik nog niet echt aan de slag en weet ik nog steeds niet precies wat ik moet gaan doen.

Woensdag hebben we het de eerste keer geprobeerd. Het regende 's nachts en ook 's ochtends zette de hevige regen zich voort en veranderde de straten in rivieren. Uitstel.. Dan maar 's middags langs kantoor. Aangekomen bij het Gobiereno Regional was mijn begeleider niet aanwezig. Later nog een keer terug maar nog steeds geen gesprek.

Voor de deur had zich een kleine menigte vrouwen verzameld in protest tegen het Gobierno. Waar het precies over ging weet ik niet maar het was wel even indrukwekkend om langs alle mensen en langs de politie agenten naar binnen te lopen.

De volgende dag zou de baas er wel zijn. Dus donderdag middag de nieuwe poging. Gelukkig was hij er wel en hebben we een gesprek gehad over wat ik wil en wat er mogelijk is. Eigenlijk kwam het er op neer dat niemand precies weet wat ik hier kom doen en dat er op dit moment geen leuke projecten lopen..

We hebben met verschillende mensen gepraat en uiteindelijk is het idee dat ik mijn eigen onderzoek ga doen dat ten goede komt aan het Gobierno.

Vandaag ga ik weer met iemand praten om mijn onderzoek nog meer duidelijkheid te geven. Om 10 uur was ik op kantoor (lees kwart over 10, te laat komen is gebruikelijk) om eigenlijk meteen weer weg gestuurd te worden omdat de vrouw op dat moment geen tijd had.

Straks gaan we het weer proberen..
Hopelijk wordt het me vandaag allemaal wat duidelijker en kan ik eindelijk aan de slag.

Tot nu toe voelt het nog een beetje nutteloos. Men tijd verslijt ik met Spaans leren, Spaanse boeken proberen te lezen in het park, rond lopen en eten.

Een beetje frustrerend soms..

Gelukkig morgen een leuk vooruitzicht. Vrienden van de familie hebben gevraagd of ik mee wil gaan de bergen in. De hele dag flink wandelen! Ik heb er zin in maar ik ben benieuwd of ik het aan kan!

Niene

  • 04 Maart 2012 - 20:47

    Opa.jo:

    hoi niene met behulp van jou mama
    stuur ik een klein berichtje .wij hopen
    dat het met destage goed gaat beginnen .ik ben heel benieuwdwat je precies gaat doen .hoe was het dagje in de bergen ./dit hoor ik nog wel .stuur maar spoedig een mooi berichtje.we zien er naar uit .groetjes van opa en oma.

  • 08 Maart 2012 - 09:02

    Roger:

    Hoi Niene hoe is het met je? gr Roger

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Peru, Ayacucho

Peru

Recente Reisverslagen:

22 April 2012

Het einde in zicht..

30 Maart 2012

Semana Santa

08 Maart 2012

Update!

02 Maart 2012

Stage poging nr 3

27 Februari 2012

Ayacucho
Niene

Actief sinds 26 Juni 2010
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 21703

Voorgaande reizen:

10 Februari 2012 - 04 Mei 2012

Peru

04 Oktober 2010 - 17 Oktober 2010

Tunex

04 Juli 2010 - 18 Juli 2010

Aix-en-Provence

Landen bezocht: